poniedziałek, 22 grudnia 2014

Niedziela do włosów (2) Półprodukty + maska aloesowa NaturVital ; )))




Witam Was, po naprawdę dłuuuugiej przerwie. Na szczęście tylko i wyłącznie w prowadzeniu bloga, bo o włosy dbałam z wzmożoną siłą, zmieniłam swój stosunek do włosów też o jakieś 180' stopni.

Od jakiegoś czasu nie robiłam nawet zdjęć moim włosom, ponieważ nadal nie potrafię sobie z nimi poradzić zaraz po umyciu :P Odkryłam całkiem niedawno, że ie są one PROSTE jak druty jak były kiedyś, a zaczęły falować... Prostownica tak baaaardzo mnie kusi! ; )))))


A więc wracam do tematu, w grudniu zaszalałam i zrobiłam zamówienie na zrobsobiekrem.pl, i zamówiłam "parę" rzeczy ;)))  A mianowicie: 
- hydrolizowaną keratynę, 
- lifting roślnny,
- ekstrakt z aloesu zatężony 200% krotnie, 
- panthenol 75%
-  ekstrakt wzmacniający włosy,
- mocznik,
- mleczko pszczele w glicerynie, 
- gume ksantową do wyrobu żelu aloesowego ;)))
- oczywiście pudełeczka, atomizery itd ;)

Do dzisiejszej "Niedzieli dla włosów" a dla mnie - raczej poniedziałku dla włosów użyłam aloesowej maseczki NaturVital, i dodałam w sumie wszystkich półproduktów prócz aloesu :)))
Sama jeszcze nie wiem, co wyjdzie z tego przepisu, ale raczej nie róbcie tego w domu! Komuś może taka mieszanka nie posłużyć! :D 
Ja taką mieszankę położyłam na zmoczone włosy mgiełką aloesową (ahh ten aloes...) pod czepek foliowy i zimową czapkę i zostawiłam na godzinę. 
Przy spłukiwaniu były bardzo mięciutkie, potem umyłam włosy szamponem i zastosowałam płukankę octową. 
Wysuszyłam włosy tak, że były lekko wilgotne i zrobiłam dwa "ślimaczki" :D




    Pierwsze po rozplątaniu pomyślałam sobie: jakie one są cudownie mięciutkie i jaki piękny w końcu wyszedł mi skręt! :D




                                      Jestem naprawdę zadowolona z dzisiejszej Ndw!

6 komentarzy:

  1. Spore zamówienie, strach pytać ile za to wszystko zapłaciłaś :D Ale jak widać opłacało się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od paru miesięcy tak sobie zamawiam, zamawiam aż w końcu stwierdziłam że na gwiazdkę też mi się coś należy to poszalałam! :D

      Usuń
    2. I masz rację, ja w DDD też sporo zamówiłam i nie żałuję :))

      Usuń
  2. Błyszczą super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jesteśmy na podobnym pułapie ;) i z długości i ze stanu włosów. Trzymam kciuki za Ciebie i za siebie oby nam się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie zamawiałam półproduktów, powoli coraz bardziej a bardziej mnie kuszą :P na razie tylko glicerynę kupiłam i nawet raz skrobi ziemniaczanej dodałam do maski :D Włosy bardzo fajnie się prezentują, aż powiem szczerze, że przez chwilę zatęskniłam za swoim blondem na głowie :P

    OdpowiedzUsuń